Feedback & Kwaliteit
Alle trainingsdagen bevatten een evaluatiemoment, zodat indien nodig nog beter aangesloten kan worden bij de behoeften van de deelnemers. Het streven is om kwaliteit te leveren en iedereen zoveel mogelijk te laten leren.
Hieronder enkele evaluatie-uitspraken van deelnemers:
Tevreden over:
- Positieve houding van Inge
- Concrete terugblikken en vervolgafspraken
- Inge is duidelijk en laat PBS goed zien
- Prettige sfeer
- De dynamische uitstraling van de coach
- Praktische benadering
- Enthousiaste trainster; ze is duidelijk PBS
- Coach is ontzettend positief! Dat werkt aanstekelijk. FIJN!
- Respectvolle houding trainster
- Duidelijke trainer. Prettig om naar te luisteren
Elk jaar wordt in Amerika de internationale APBS conferentie bezocht om nieuwe kennis en vaardigheden te leren en om op de hoogte te blijven van de nieuwste internationale inzichten.
- 2020 APBS conferentie in Miami
- 2019 ABPS conferentie in Washington
- 2018 Save and civil schools conferentie Portland
- 2018 BILD conferentie Engeland
- 2018 APBS conferentie te San Diego
- 2017 APBS conferentie te Denver
- 2016 APBS conferentie te San Francisco
- 2015 APBS conferentie te Boston
- 2014 APBS conferentie te Chicago
- 2013 APBS conferentie te San Diego – Presentatie: ‘European SWPBS Success: An Overview of SWPBS Developments in Europe (ism G.T. Svendsen – Denmark)
- 2011 APBS conferentie te Denver
- 2010 APBS conferentie te St. Louise
Verzorgen van masterclasses op de nationale PBS conferentie
- 2011 SWPBS conferentie – masterclass ‘Aandacht voor interventies voor risicoleerlingen; de ontmoeting van onderwijs en zorg op gele en rode interventies’
- 2010 SWPBS conferentie – masterclass ‘Onderwijs-Zorgafstemming’
In 2018 ontving Inge samen met Monique Baard (Picapedia) de ‘SWPBS NL Award’ als dank voor de inzet voor SWPBS in Nederland.
Beheer cookie toestemming
Wij gebruiken cookies om onze website en onze service te optimaliseren.
Functionele cookies Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt.
De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een website of over verschillende websites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.